Reklamní mikiny tak trochu jinak
Jak se zviditelnit a zároveň nabídnout zákazníkům dárek, který si oblíbí a dobře zapamatují? Zkuste vsadit na textil či jiné reklamní předměty s potiskem.
Reklamu lze pojmout mnoha způsoby, kupříkladu potiskem na textiliích. Může jít o reklamní potisky různých výrobců či prodejců zboží denní potřeby, anebo o sektor služeb, ale také o odvětví sportovní, rekreační, ubytovací zařízení atd. Nejčastěji se dnes tiskne sítotiskem, jestliže hodláme realizovat velké série, a takto obdarovat např. věrné zákazníky, ale jistou možností je jít cestou kvality, resp. fotografické kvality potisku v pestrých barvách a propagovat v menším množství to, co nás živí a co nás baví a uspokojuje.
Kde se uplatní malé série potisku – kvalitní bavlněná mikina s fotografickým digitálním tiskem může být velmi atraktivní prezent třeba v oblastech, jako jsou zájmová sdružení, služby spojené s prohlídkou pamětihodností, muzeí nebo různé atrakce s tvořivou dílnou pro děti atd. Takto koncipované reklamní mikiny ocení každý, jsou to sice vícenáklady, ale dovedou zaujmout a nalákat zájemce k různým akcím, činnostem nebo nákupům. Pro vytvoření digitálního potisku je velmi důležité zvolit motiv, aby byl nenucený, nebyl vulgární a dokázal zaujmout svým obsahem i vzhledem.
Textil ve velkých sériích – reklamní mikiny Promotextilie je také možné vytvářet s výšivkou nebo s jednoduchým sítotiskem v jedné barvě, náklady jsou na potisk ve velkých sériích velice nízké a tak se hlavně počítá především pořizovací cena samotného textilu. Je to však mnohem efektivnější propagace, nežli využití reklamních letáků a tiskovin. Spolu s reklamou na Internetu může potisk textilu tvořit páteř starostlivosti o klientelu, která také více ocení tento typ dárků, podobně jako je tomu např. u potisků na USB flash disky, powerbanky, kapesní diáře a kalendáře a podobné drobnosti, které potěší a zaujmou tak, že si je lidé snadno zapamatují na dlouhou dobu.